Piškotki

Spletno mesto za namen izboljšave delovanja uporablja piškotke.
Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotkov.

 
 

Ustvarite udobno in produktivno delovno okolje s pisarniškim pohištvom po meri

Ustrezno pisarniško pohištvo je ključnega pomena za ustvarjanje učinkovitega in prijetnega delovnega okolja. Pisarniški prostor ni le prostor za opravljanje nalog, ampak tudi kraj, kjer zaposleni preživijo veliko svojega časa, zato je pomembno, da je opremljen z mislijo na udobje, funkcionalnost in ergonomijo. Pohištvo po meri omogoča prilagoditev vsakemu prostoru in izkoristek slehernega kotička. Prilagodite pohištvo vašim željam in potrebam vaših zaposlenih.

Nasveti pri opremljanju pisarn

Pri načrtovanju pisarniškega prostora je ključnega pomena, da pohištvo podpira različne delovne funkcije, kot so individualno delo, sestanki in sodelovanje. Pomembno je, da se upošteva tudi ergonomija – to pomeni, da se izbira pisarniško pohištvo, ki zagotavlja pravilno držo in udobje med dolgotrajnim sedenjem.

Za tovrstne potrebe so idealne električne dvižne pisalne mize, ki omogočajo preprosto prilagoditev višine mize glede na to, ali želite med delom sedeti ali stati. To ni le udobno, temveč ima tudi številne koristi za zdravje, saj preprečuje težave z držo, bolečine v hrbtu in izboljša krvni obtok. Z izbiro dvižnih pisalnih miz omogočite zaposlenim, da prilagodijo delovno okolje svojim potrebam in izboljšajo produktivnost.

Izbira barv

Pri izbiri pohištva in barv za pisarno se osredotočite na ustvarjanje okolja, ki spodbuja produktivnost, hkrati pa ponuja občutek udobja. Sodobne pisarne pogosto uporabljajo svetle barve in nevtralne tone, kot so bela, siva in bež, ki prostoru dajejo občutek širine in zračnosti. Dodatek toplih barv, kot so naravne barve lesa ali poudarki v pastelnih odtenkih, lahko ustvari sproščujoče vzdušje, ki pozitivno vpliva na kreativnost in dobro počutje.

Za dinamične in energične pisarne, kjer so potrebne visoke ravni koncentracije in sodelovanja, so odlične svetle in živahne barve, kot sta modra ali zelena, ki spodbujata produktivnost in dobro voljo. Vendar je treba biti previden pri prekomerni uporabi živahnih barv, saj lahko preveč intenzivnih tonov postane preobremenjujoče.

Umestitev pohištva v prostor

Postavitev pohištva v pisarni je ključnega pomena za učinkovito izrabo prostora. Pri postavitvi pisarniških miz upoštevajte naravno svetlobo, saj raziskave kažejo, da ima dobro osvetljen prostor pozitiven učinek na produktivnost in počutje zaposlenih. Pisalne mize naj bodo postavljene tako, da omogočajo maksimalno izkoriščanje dnevne svetlobe, hkrati pa omogočajo zaposlenim občutek zasebnosti, ko to potrebujejo.

Poleg tega naj bo prostor zasnovan tako, da omogoča enostavno gibanje in dostop do vseh potrebščin. Dober prehod med pisalnimi mizami, stoli in omarami za fascikle je pomemben za učinkovitost in hitrost dela. Za večje pisarne, kjer je sodelovanje ključnega pomena, razmislite o odprtih prostorih in pregradah z drsnimi vrati, ki omogočajo hitro prilagoditev prostora potrebam ekipe.

Trendi v pisarniškem pohištvu

Trendi v pisarniškem pohištvu se nenehno spreminjajo, vendar je en vidik vedno prisoten – poudarek na fleksibilnosti. Moderno pohištvo je zasnovano z namenom prilagoditve različnim potrebam. Tudi trendi, kot so fleksibilni delovni prostori in odprte pisarne, postajajo vse bolj priljubljeni. Modularno pohištvo, ki omogoča hitro preureditev pisarn ali skupnih prostorov, je vse pogostejša izbira v podjetjih, kjer se prioritete hitro spreminjajo.

Z izbiro pohištva po meri, ki vključuje trende ergonomije, fleksibilnosti in trajnosti, lahko ustvarite pisarniški prostor, ki ne le da izgleda odlično, ampak tudi podpira produktivnost vaših zaposlenih in prispeva k uspehu vašega podjetja.

Poslovne vgradne omare

Vgradne omare so odličen način za optimizacijo shranjevanja v pisarnah in drugih poslovnih prostorih. Zasnovane po meri omogočajo popolno izrabo prostora, saj se prilegajo natančno vašim potrebam in specifikacijam prostora. V pisarnah so vgradne omare idealne za shranjevanje dokumentacije, fasciklov, arhivov ter drugih pomembnih poslovnih materialov. S premišljenim oblikovanjem notranjosti omar lahko vključite predale za dokumente, police za knjige, omare za pisarniške potrebščine ali celo prostor za računalniško opremo. Poleg funkcionalnosti vgradne omare pripomorejo k ohranjanju urejenosti prostora in zmanjšanju nerednosti. V drugih poslovnih prostorih, kot so trgovine, hoteli ali recepcije, lahko vgradne omare uporabljate za shranjevanje opreme, delovnih oblačil ali promocijskega materiala, kar zagotavlja prostornost in enostaven dostop do vseh potrebščin. S pohištvom po meri ustvarite okolje, ki bo omogočalo organiziranost in produktivnost v vsakem poslovnem prostoru.

Opremljanje poslovnih prostorov različnih namembnosti

S pohištvom po meri se prilagodimo specifičnim potrebam in zahtevam posameznih poslovnih prostorov:

Poleg navedenih možnosti poslovnih prostorov se prilagajamo tudi drugim željam, kot je opremljanje arhivov, gostinskih lokalov in ostalim potrebam.

Ste zavezani k plačevanju invalidskih kvot? Prihranite z nakupom pohištva pri Akronu!

Podjetja, ki so zavezana k plačevanju invalidskih kvot, lahko z nakupom pohištva pri Akronu zmanjšajo svojo obveznost do Invalidskega sklada. S tem ne samo, da izpolnite zakonodajne zahteve, ampak tudi podprete zaposlovanje invalidov, saj Akron zaposluje 50 % invalidnih oseb. Poleg tega vam omogočamo prilagoditev pohištva po meri, kot so pisalne mize, omare in recepcijski pulti, ki jih potrebujete za vaše poslovanje. Izkoristite to priložnost za družbeno odgovorno poslovanje in pridobite kvalitetno pohištvo po ugodnih pogojih.

Domača pisarna ali pisarniški kotiček za vaš dom

S pohištvom po meri lahko ustvarite tudi funkcionalen in estetski delovni prostor v okviru vašega doma, kjer boste uživali v delu. Ne glede na to, ali imate na voljo prostor v dnevni sobi, niši ali celo v spalnici, vam bomo pomagali zasnovati kotiček, ki bo popolnoma usklajen z vašim domom in vašimi potrebami. Optimalno izkoriščen prostor in kvalitetno pohištvo bosta omogočila produktivnost, brez žrtvovanja udobja.

Potrebujete pohištvo po meri za vaš poslovni prostor ali domač poslovni kotiček? Razmišljate o tem, kako optimizirati svoj pisarniški prostor ali ustvariti funkcionalno in estetsko dovršeno okolje za svoje zaposlene in stranke? Kontaktirajte Akronovo prodajno ekipo, ki vam bo pomagala pri izbiri najboljših rešitev, prilagojenih vašim specifičnim potrebam. Pridobite nasvete, kako najbolje izkoristiti prostor in zagotoviti udobje ter produktivnost. Prepričajte se o kakovosti in natančnosti Akronovega pohištva ter ustvarite prostor, ki bo podpiral vaše poslovanje.

 

     

           
             
                               
                 

Želite ponudbo in svetovanje?

               
                             
           
           
             





Celovita storitev

3D izris

Izračun cene

Galerija

Prodajna mesta

Preverite zakaj nam je zaupalo že na tisoče zadovoljnih strank!