Piškotki

Spletno mesto za namen izboljšave delovanja uporablja piškotke.
Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotkov.

 
 
omara vgrajena med zid-zid

Z nakupom pohištva prihranite pri invalidskih kvotah!

Poslovno pohištvo

Akron je resen in zanesljiv partner pri celoviti opremi poslovnih prostorov. Ne omejujemo se samo na pisarne, temveč izdelamo pohištvo za različne poslovne potrebe. Naj gre za posebne pisarne, kot so odvetniške pisarne, referati v šolah in na fakultetah, ali za opremo s pohištvom v hotelih in apartmajih, v domovih starejših občanov, ambulantah, čakalnicah, trgovinah, gostinskih lokalih in drugod. Pomembno je, da prisluhnemo vašim potrebam in pohištvo izdelamo natančno ter ga montiramo v dogovorjenem roku. Doslednost in natančnost pa sta v današnjem sodobnem in hitrem poslovnem svetu še kako cenjeni vrednoti.

Izkoristite možnost in namesto plačila v sklad za invalide nabavite pisarniško pohištvo Več informacij

Apartmaji in hoteli

Notranja oprema hotelov, aparmajev, sob in drugih namestitvenih kapacitet je pomemben dejavnik zadovljstva gostov.

Pohištvo lahko bistveno vpliva na merilo za raven storitve, kakovosti in udobja, ki jih gostje pričakujejo. To pomeni, da je izpolintev pričakovanj glede pohištva in urejenosti nočitvenih kapacitet bolj pomembno kot kadarkoli do sedaj. Učinkovita, estetsko dovršena oprema hotelskih sob in drugih prostorov, mora biti v ravnotežju med operativno funkcionalnstjo, oblikovanjem in ekonomičnostjo ter naj pri gostih že pred obiskom vzbudi željo po obisku.

Na ta način ustrezno pohištvo in celotni design hotela lahko pomembno vpliva na uspešno poslovanje.

 

Trgovine

Urejenost, funkcionalnost, dovršen design, tehnloška opremljenost ter odraz filozofije in strategije blagovne znamke so izhodišča, ki jih upoštevamo v moderni trgovinski dejavnosti.

Z uporabo lesnih dekorjev, stekla ali drugih materialov lahko dosežemo moderen ali klasičen izgled. V primeru trgovskih površin je dovršenost izdelave in uporabljenih materialov ključnega pomena, saj v trgovini ni prostora za povprečje. Pohištvo po meri je v primeru opremljanja trgovin najbolj običajna praksa.

 

Drugi poslovni prostori

Pohištvo po meri tudi poslovnem svetu daje vtis urejenosti in profesionalnega odnosa.

Poleg zgoraj navedenih, je uporabno še v raznih drugih poslovnih okoljih, kot so izobraževalne institucije, uradi, ordinacije, čakalnice, knjižnice, servisne delavnice ipd.

Recepcije

Recepcija se največkrat nahaja pri vhodu podjetja in predstavlja prvi stik s poslovnim partnerjem. Zato primerni izbiri velja posvetiti posebno pozornost. Sestavljena je iz recepcijskega pulta, lahko pa tudi iz manjše čakalnice.

Recepcijski pult naj bo oblikovan zanimivo, moderno in udobno. Z ustrezno opremo in dodatki poskrbite, da se gostje v njej ne bodo dolgočasili.

Celovita storitev

3D izris

Izračun cene

Galerija

Prodajna mesta

Preverite zakaj nam je zaupalo že na tisoče zadovoljnih strank!