Pisarniško pohištvo

Pisarniško pohištvo

Poslovno pohištvo je pomemben element uspešnosti poslovanja. Ustrezna izbira poslovnega pohištva  spodbuja koncentracijo zaposlenih in udobno počutje gostov, kar pozitivno vpliva na izboljšanje produktivnosti. Hkrati nas navdihuje primerna kombinacija barv in oblik. Zato velja delovnemu okolju nameniti veliko pozornosti, saj v njem preživimo osemurni delovnik ali pa celo še več. Pisarne naj bodo opremljene funkcionalno in udobno, upoštevati je potrebno vse elemente sodobnega poslovanja, še zlasti tehnološko dostopnost. Takšna oprema bo blagodejno vplivala na počutje in zviševala delovne sposobnosti. 

Izkoristite možnost in namesto plačila v sklad za invalide nabavite pisarniško pohištvo    Več informacij

Delovna mesta Omare za registratorjePredalniki Sejni prostor Direktorska pisarna Domača pisarna

Delovna mesta

Ko govorimo o delovnem mestu, najprej pomislimo na delovno mizo. Delovna miza je osrednji element pisarniškega pohištva in zaposlenemu predstavlja njegov delovni prostor, ki ga uporablja vsak dan. Zato je visoka kakovost ključnega pomena, saj se to lahko odraža na zadovoljstvu, splošnem počutju in produktivnosti zaposlenega. Pisarniška miza mora biti funkcioalna, stabilna, trajna in s privlačno obliko. Pomembna je tudi njena velikost in višina, ki mora omogočati pravilno držo pri sedenju in zadostno razdaljo med očesom in ekranom. Izbirate lahko med lesenimi ali kovinskimi nogami za pisalno mizo.

Vsekakor tudi ni zanemarljiva ustrezna izbira predalnika. Odločite se lahko za fiksni predalnik ali pa izberete predalnik na kolesih. Prav tako je vaša odločitev, ali se bodo predali zaklepali ali ne.

Pisarniško pohištvo za operativna delovna mesta naj ustvarja prijazna delovna okolja.

Omare za registratorje

Ključni detalj za doseganje urejenosti dosežemo z zadostnimi omarami za shranjevanje dokumentov, datotek, načrtov, računov in druge poslovne dokumentacije. Najboljše je, če so omare v delovnem okolju organizirane na način, da so pri roki oziroma je do njih enostavno dostopati. Omare, v katerih se shranjuje dokumentacija z bolj občutljivo poslovno vsebino, ki ne sme biti dostopna vsem, se lahko tudi zaklepajo.

V delovnih oddelkih kot je računovodstvo, se pogosto uprabljajo odprte omare, saj se tam dokumentacija pogosto uporablja. Smiselno pri uprabi materialov za police je, da se uporabljajo materiali, ki so na praske ob dolgotrajni uporabi manj občutljivi. Za shranjevanje se lahko uporabljajo različni kovinski nosilci, profili in obešanke.

Z organiziranim pristopom shranjevanja poslovne dokumentacije se izognete neredu in stresu in so vam informacije vedno na voljo.

Predalniki

Predalniki so praviloma sestavni del pisarniške mize, katere se lahko držijo ali pa imajo spodaj koleščke in so na ta način mobilni. Predalnik običajno postavimo na desno ali levo stran pod mizo in delujejo kot neke vrste dodatek k designu delovne mize. Barva predalnika je lahko drugačna kot je delovna ploskev mize. Ker uporabnik delovne mize v predalniku shranjuje svojo poslovno dokumentacijo in vrednostne predmete, kot sta denarnica in torbica, so te praviloma na zaklepanje. Zgornja ploskev predlanika, ki je mobilen se lahku uprablja tudi kot enostaven sedež.

Izberite predale po svojih potrebah in si na vašem delovnem mestu zagotovite red.

Sejni prostori

Sejni ali konferečni prostori odsevajo kulturo in blagovno znamko podjetja, hkrati pa morajo biti odblikovani in opremljeni na način, da spodbujajo miselni proces in nudijo tehnološko podporo. Velikost sejne mize je praviloma prilagojena velikosti sejne sobe in je običajno narejena iz enega kosa. Pogosto se kot zelo uporabne izkažejo sestavljene sejne mize, ki se lahko po potrebi razstavijo in uporabljajo ločeno, morda celo v različnih prostorihj prostorih. 

Pohištvo v sejni sobi naj bo iz kakovostnih materialov. Narejeno po meri bo odsevalo vaše potrebe in pričakovanja. Izdelavo in montažo zaupajte strokovnjakom z dolgoletno tradicijo.

Pisarna direktorja

Pisarniško pohištvo za poslovne prostore direktorjev ali managerjev sestavljajo ekskluzivne direktorske pisalne mize, pisarniške komode, omarice, sejne mize in različne obešalne stene. Pohištvo naj bo moderno in prilagojeno potrebam direktorja, torej izdelano po meri. Smernice sodobnega poslovnega opremljanja narekujejo funkcionalnost, estetsko privlačnost in prilagojenost potrebam. Poskrbite, da bo pisarna direktorja dobro ogledalo podjetja. To je namreč prostor, kjer pozitivni vtisi še toliko bolj štejejo.

Domača pisarna

Moderen način poslovanja pogosto vključuje tudi delo na domu, kjer je potrebno pisarniško opremo vključiti v domači bivalni prostor. V tem primeru so potrebe po pohištvu po meri največje, saj je na manjši površni potrebno zajeti delovno mizo, predalnik, prostor za tiskalnik in omaro za shranjevanje dokumentacije. Funkcionalno opremljeno domače delovno mesto lahko v celoti nadomesti pisarno. Smiselno pri oblikovanju domače pisarne je, da je v harmoniji z ostalim pohištvom v ambientu. Velik poudarek pri domačem pisarniškem pohištvu je na ekonomičnosti in prostorski prilagodljivosti..

invalidske kvote
poslovni najem pohištva